Forældreinfo når skolen inddrager AI

Skal vi informere forældrene, når vi begynder at inddrage AI i skolens arbejde?

Hvad er vigtigt at fortælle forældrene, så de ikke tror eleverne snyder eller bliver alt for bekymrede?

Det er to spørgsmål, jeg har fået flere gange, når jeg har været ude på skoler, og lærerne har fået mod på at bringe AI i spil sammen med eleverne. 

Jeg har tænkt lidt over det - og jeg har faktisk også kommet til at love et par stykker, at jeg ville lave et udkast til et informationsbrev til forældrene. 

Det skal kun ses som et udkast - derfor ligger det også som en Word-fil der kan redigeres. 

Lad mig endelig vide, hvis der er forslag til ændringer, som andre også kan få glæde af. 


Link til dokumentet i word




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Følg med på AI-fronten

AI-redskaber - mine anbefalinger