#2 Efter rejsen: (Video) Det umiddelbare indtryk

 

Det blev på flere måder en givende oplevelse - ikke mindst på grund af play@heart-gutternes mange gode kontakter i et ret vildt udviklingsmiljø. Så det blev til inspirerende besøg på f.eks. MIT Media Lab og Tofts University. 

Martin Exner og jeg, fik også lov til at holde en workshop, hvor Martin imponerede internationalt med både SkoleGPT og kreativ kodning med samme, og jeg kom med lidt didaktisk input og præsenterede overskrifterne fra ekspertgruppens arbejde med nye prøveformer. 

Det blev til mange oplæg og samtaler om vores fælles udfordringer og muligheder. Jeg vil i et senere opslag nuancere mine tanker. Her er en lille video, hvor vi alle fire giver kommer med vores umiddelbare take aways fra Boston (rigeligt krydret med b-roll optagelser fra byen)






Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Forældreinfo når skolen inddrager AI

Følg med på AI-fronten

AI-redskaber - mine anbefalinger